• Paduri & Busteni
  • Cherestea & Semifabricate
  • Paleti & Ambalaje din lemn
  • Furnir & Panouri & Placaje
  • Podele & Parchete & Pardoseli
  • Lemn de foc & Energie solida
  • Case & Constructii din lemn
  • Produse din lemn & Tamplarie
  • Software & Servicii
  • Mobilier interior & exterior
  • Alte produse conexe
  • Utilaje prelucrare lemn
  • Utilaje exploatare forestiera

Planifică din timp strategia ta de promovare pentru 2022. Îți dăm un ghid simplu și util

2021-11-19, Categoria: Altele
6197d0cdf0319_planifica

A deveni o companie de succes în industria lemnului nu este ușor. Este nevoie de mult timp, efort și planificare pentru viitor.

Am pregătit pentru voi un ghid despre cum să vă planificați strategia de marketing. 

O strategie de marketing este un plan pentru procesul de promovare a produselor și serviciilor în viitor.

Acesta include patru pași: definirea identității mărcii, identificarea piețelor țintă, stabilirea obiectivelor de marketing și selectarea mixului promoțional adecvat. Noi am focusat în material pe cele din urmă doi pași și v-am pregătit repere care vă ajută în selectarea canalelor potrivite.

Acest ghid este special creat pentru companiile din industria lemnului care caută ajutor cu strategia de promovare a marketingului. 


Nu ai altceva de făcut decât să completezi formularul de mai jos și vei primi direct în căsuța ta de email pdf-ul și poți să începi planificarea.

Introduce adresa ta de email si iti trimitem ghidul pentru o planificare simplă a strategiei tale de promovare pentru 2022!

×
Oferte speciale
Lichidari de stoc
Categorii de produse
Meniu
Adauga